Ochtendkrakers(3)

bustrip

Je wordt wakker en je denkt:

– ik zou willen dat buschauffeurs alleen buiten de dienstregeling om mochten staken.

Tot sterkte,

Kaj Elhorst

Http://politiek.wordpress.com

 

Vraagje: Als het waar is dat het openbaar vervoer nergens naartoe rijdt, altijd vertraging heeft en overal te lang over doet, waarom maken de reizigers dan zo’n stampij bij een staking?

Service

www.fnv.nl

www.connexxion.nl

www.arriva.nl

www.rover.nl

www.groningen.nl

 

 

 

The URI to TrackBack this entry is: https://politiek.wordpress.com/2008/06/11/ochtendkrakers3/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentPlaats een reactie

  1. Hey! Das herkenbaar…
    Ik ga even mijn eigen invulling geven:

    “Ik kom vanuit de andere kant van de stad naar huis gefietst. Plaats mijn fiets, heb daarna een fotoshoot aan de andere kant van Zwolle.. En denk ‘Wat zou het toch fijn zijn als de bussen zouden rijden’.”


Geef een reactie

