The URI to TrackBack this entry is: https://politiek.wordpress.com/2008/05/08/homo-kite-sexualis/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 reactiesPlaats een reactie

  1. […] GrigioTorino wrote an interesting post today on Homo kite sexualisHere’s a quick excerpt Verenigingen voor minderjarige homo’s. Weten die minderjarigen dan al watseksueel ze zijn en hebben ze alleen maar moeite met het openen van de kastdeur? Het zal wel aan mij liggen maar vanochtend was Kuifje de Kuifje op GMNL om te praten over gedragscodes bij verenigingen voor homoseksuele kindertjes en ik kreeg sterk de behoefte om een gedragscode voor minderjarige macho’s te gaan schrijven. Volgens mij worden die weer eens gediscrimineerd. Maar Ronald zal het wel beter weten, hoop ik. Nou […]

  2. Bedoelde je dit verhaal Kaj? Ik zou groot voorstander zijn. Dan organiseer ik een Bestuurstrip waarin zowel de VS, Rusland en laten we zeggen Thailand aan de orde komt. Europa kennen we al, denken wij. Ik vrees dat cocacola het geheel zal sponsoren maar desalniettemin zal ik proberen in te zetten op Starbucks. Die zitten ook overal en het breekt je tanden wat minder af. Overigens moet er na deze drie stijlen ook nog iets bij als georganiseerd anarchisme dus dan moeten we maar even naar een onbewoond eiland gaan in de hoop dat wij als bestuurders ook nog iets praktisch kunnen. Iets met bomen en takken. Wat dacht je daarvan? Als jij ons dan wil voorzien in de benodigde lessen? Wij bestuurskundigen denken namelijk teveel in systemen, implementatieprocessen en beleidscycli. Dat zul je begrijpen. Jouw creatieve geest kan ons helpen verder te denken dan ons ministerie lang is. Deal?

    Louz

  3. Ik beluister enige ironie, sarcasme zelfs. Maar goed, dat is ook een deel van jouw kracht als schrijfster. Tja, hoe staat het trouwens met jouw bestuurskundige activiteiten. Overigens bedoelde ik dit verhaal niet maar meer het stuk “Het woord.” Overigens zag ik net dat er nog een reeks schandalige typfouten in staat die ik gauw ga herstellen. Debatje houden over zo’n reis? Aan de oever van een jou wel bekend meer? Ik ben ervoor in maar “Het woord” past volgens mij meer bij jouw denken. Zeg het me als ik me vergis.

    Groeten,

    Kaj

  4. Ik zal trouwens graag wat lessen verzamelen, Marlous, denk je dat mijn gesprekken met Kommer volstaan?

  5. zeg hoe komt het dat mijn sky op jullie site staat

  6. D, can be regarded as a direct measure of order. ,


Geef een reactie

