SGP fuseert met…niets

zwarte kous

De Soevereine God Partij (SGP) fuseert met niets en daarover valt dus ook niets te zeggen.

Tot sterkte,

Kaj Elhorst

Http://politiek.wordpress.com

Service

www.yes.nl/yescafe/forums/thread/1560303.aspx

 

 

Published in: on 6 mei 2008 at 3:58  Comments (4)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://politiek.wordpress.com/2008/05/06/sgp-fuseert-metniets/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 reactiesPlaats een reactie

  1. Heee Kaj!

    Leuk weer wat van je te horen. Ben inderdaad druk! Heb een rustjaartje voor wat betreft studie ingelast (privéleven ging even wat minder) en werk op het moment “administratief” en op de redactie (voor nieuwe titel, moet in juni/juli gelanceerd worden). En voor de rest ben ik erg druk bij mijn andere bijbaantje bij http://www.Pics4you.nl (volg fotografie cursus en doe het nieuws!!). Morgen een interview met Swollenaertje en het is ook de bedoeling dat ik voor hen ga fotograferen en wellicht een pagina! Dus erg leuk, maar ja.. Met kind (waar ik alleen voor zorg), erg druk!

    Wel heel leuk, ik bedacht mij dus ook dat jij cursussen aanbiedt toch? Creatief schrijven? Dat liekt mij wel wat :D.
    Hoop in september te starten op Journalistiek (toch maar mijn hartje achterna.. heb destijds voor communicatie gekozen, omdat ik dacht dat ik misschien geen werk zou kunnen krijgen in de journalistiek). Hoe ik dit ga invullen? Werkelijk geen idee, wellicht Duaal studeren. Nadeel, valt een boel studiefinanciering dan weg.. Maar goed, hierover wil ik nog even een gesprekje hebben met een decaan op Christelijke Hogeschool Windesheim!

    En het schrijvende leven van meneer Elhorst bruist nog steeds volop?

    Groetjes Miranda

  2. SGP hoeft ook niet te fuseren 😀
    DAt lijkt mij een bijna onmogelijke missie!

  3. Dat lijkt mij ook, Miranda. Goed te horen dat het zo goed met je gaat. Op welke redactie werk je?

  4. Ik schrijf af en toe een stukje op http://www.pics4you.nl onder het nieuws. Alleen dat gaat zo snel nog niet, ligt er een beetje aan of er wat leuks te doen is!
    En ik ben nu bezig met persberichten en nieuwsstukjes voor een nieuwe titel. Ongeveer een beetje hetzelfde als http://www.ITcommercie.nl. Werk bij Lumido Business Media BV.
    ERG LEUK! Maar wat ik tot nu toe heb gedaan is alleen hier op de server te bekijken. Geloof dat het per juli augustus life moet gaan. Dan komt er ook een blad gekoppeld aan de website.

    Ennnn… Heb paar kleine opdrachtjes voor Swollenaertje! Is een weekkrantje. Niet bijzonder, maar wel leuk. Daar komt op den duur waarschijnlijk een Pics4you pagina in (de plannen liggen er voor juni) en dan mag ik daarvoor ook schrijven. Leuk!!!

    Nu nog studie ergens bij zien te drukken 😛 Drukte, maar wel leuke drukte en erg leerzaam. Ik vind het wel leuk om me te blijven ontwikkelen. Vandaar ook cursus fotografie! Als het even kan, ga ik nog kijken naar een cursus die in de zomer valt. Nog net voor studie. Vind het erg leuk om zo een beetje te blijven leren! Nooit stil zitten, dat is nergens voor nodig :D.


Geef een reactie

