Weg met de bezetters!!!

De Chinezen uit Tibet

De Turken uit Cyprus

De Israëli’s uit de West-Bank

De Turken uit Irak

Demonstratie voor TibetDe Amerikanen en bondgenoten uit Irak

De NAVO uit Afghanistan

De Ethiopiërs uit Somalië

De vreemde troepen uit Kongo en Tsjaad

De Indonesiërs uit Nieuw-Guinea en Molukken

De mensen uit de Zuidpool

De Finnen van Paaseiland

De Britten uit Gibraltar (de apen mogen blijven)

De PVV en TON uit Nederland

De aandeelhouders uit de bedrijven

Tot sterkte,

Kaj Elhorst

Http:// politiek.wordpress.com

Service

www.dutchcowboys.nl/online/13205

 

Advertenties

The URI to TrackBack this entry is: https://politiek.wordpress.com/2008/04/11/weg-met-de-bezetters/trackback/

RSS feed for comments on this post.

11 reactiesPlaats een reactie

  1. […] Appelogen wrote an interesting post today on Weg met de bezetters!!!Here’s a quick excerpt De Chinezen uit Tibet De Turken uit Cyprus De Israëli’s uit de West-Bank De Turken uit Irak De Amerikanen en bondgenoten uit Irak De NAVO uit Afghanistan De Ethiopiërs uit Somalië De vreemde troepen uit Kongo en Tsjaad De Indonesiërs uit Nieuw-Guinea en Molukken De mensen uit de Zuidpool De Finnen van Paaseiland De Britten uit Gibraltar (de apen mogen blijven) De PVV en TON uit Nederland De aandeelhouders uit de bedrijven Tot sterkte, Kaj Elhorst Http:// politiek.wordpress.com […]

  2. Voor een goede toekomst van Nederland zou bij dit lijstje ook toegevoegd kunnen worden de kreet; “De Moslims uit Nederland”.

    Wat zouden daar de effecten van zijn?

    Minder criminaliteit in de grote steden.
    Het integratiedebat zou in één klap overbodig worden.
    De werkloosheidscijfers zouden drastisch dalen.
    De PVV en TON verdwijnen uit de peilingen.
    Geert Wilders emigreert naar Israël. (of naar Australië).
    Vrouw Vogelaar kan met vervroegd pensioen.
    Mohamed Rabbae hoeft niet meer het oprichten van een moslimpartij te stimuleren en verdwijnt voorgoed uit het nieuws.
    De bouw van de Westermoskee wordt definitief afgeblazen.
    Job Cohen hoeft de boel niet meer op krampachtige wijze bij elkaar te houden.
    Het opbergen van de subsidiebuidel.

    Voorts verdwijnen culturele uitingen zoals eerwraak, het onverdoofd slachten van dieren en opiniemakers, besnijdenis, bomschoenen, bomgordels, bomvesten etc.
    Het fenomeen beveiliging van politici behoort tot het verleden.
    Buurtvaders en buurtmoeders, straatcoaches e.d. zijn niet meer nodig om de orde te handhaven.

    Allemaal voordelen en kostenbesparend.
    De nadelen zijn echter veel groter; de Islamisering van ons land lopen we dan mis…
    En die zegeningen zijn zo talrijk dat het ondoenlijk zou zijn die hier op te noemen.
    Voor hen die toch een tipje van die sluier opgelicht willen zien raden wij aan de film Fitna van oom Geert nog eens aandachtig te bekijken.

    Wij wensen u veel sterkte!

  3. Ik begrijp dat Tristan en Isolde voortdurend zitten ondergedoken. Mogelijk dat ze daarom een onduidelijke blik op de wereld hebben. Tristan heeft mij niet hier en niet op Nederkrant duidelijk kunnen maken wat de verschijnselen van Islamisering zijn. Volgt hij soms een dieet zonder varkensvlees?

  4. @politiek

    Isolde doet niet aan politiek en maakt slechts onderscheid tussen ‘goed’ en ‘kwaad’.
    (en dat zijn helaas rekbare begrippen en zijn vaak cultuurgebonden).
    Ik eet inderdaad geen varkensvlees; ik krijg er uitslag van.

    Maar terzake; wat zijn de verschijnselen van de Islamisering of de aanzet daartoe?

    10 indicaties;

    Het bespreekbaar maken van Halalhypotheken.

    De roep om een moslimpartij.

    De bouw van grote moskeeën in tal van steden.

    De introduktie van moslims in het kabinet. (met dubbele nationaliteit en dus een loyaliteitsprobleem.

    Het verschijnen van de hoofddoek en burka in de openbare ruimte. (voor velen een politiek signaal en géén cultuurverschijnsel).

    Het onverdoofd slachten van dieren. (dit wordt gedoogd vanuit politieke correctheid en Godsdienstvrijheid).

    De activiteiten van de AIVD ten opzichte van moslimfundamentalisten in ons land.

    De prominente aanwezigheid van radicale imams.

    De voortdurende importhuwelijken vanuit Marokko en Turkije.

    Het voortdurende debat over de mislukte integratie van moslims in het parlement, op het internet en overige media. (integratie wordt vanuit de moskee en de thuislanden botweg verboden).

    Of de Islamisering een ramp is voor ons land zal moeten blijken.
    Als de autochtone bevolking bij meerderheid geen inhoudelijke bezwaren maakt tegen dit fenomeen wie ben ik dan om dwars te liggen?
    We leven tenslotte in een Democratie…

    Toch schijnt met name Geert Wilders aan aanhang te winnen om over Rita Verdonk maar te zwijgen.
    Zijn dit allemaal racisten, fascisten, bruinhemden, extreem-rechtse figuren en makkelijk te manipuleren door een populist als b.v. Wilders?

    Of is er misschien iets meer aan de hand?

  5. Biggetjes worden bij ons ook onverdoofd gecastreerd. Ik zie in het boevsntaande nog steeds geen Islamisering. Mogelijk kan Tristan aangeven

    – welke Indische culturele elementen in onze samnelveing zij binnengeslopen
    – welke joodse elementen in onze cultuur zijn binnengeslopen
    – of wij ook leiden aan Amerikanisering (mensen, taal hobby’s, gewoonten en zelfs kleding zoals omgekeerde honkbalpetjes, de spijkerbroek, internet)
    – welke andere culturele uitheemsigheden Nederland in de loop van de eeuwen hebben overspoeld en zijn gebleven
    – of architectonische elementen uit het Middellandse Zeegebied de nederlandse bouwcultuur niet overstemt

  6. Het overnemen van bepaalde eigenschappen, normen en waarden van andere culturen kunnen inderdaad cultuurverrijkend werken.

    Maar als er via een dominante religie als de Islam religieuze extremiteiten worden opgedrongen onder het mom van tolerantie en verdraagzaamheid bewegen wij ons op een hellend vlak.
    In een aantal opzichten staan de normen en waarden van de Islam haaks op die van de Westerse samenleving.
    Ik ga die niet weer benoemen, we weten allebei over welke onderwerpen we het hier hebben.

    De angst voor de Islam zit er inmiddels goed in bij onze bevolking getuige dit bericht;

    Christenjeugd bang voor moslims.

    Dagblad Trouw was bij een debatweekend van 700 gereformeerde jongeren.
    Op de vraag of de Islam een vreedzame religie is, reageert vrijwel niemand positief.
    “Veel gereformeerde jongeren zijn bang voor al die moslims die hen zullen vermoorden als ze aan de macht komen”.
    Aldus peilt de krant de stemming onder de volle Veluwehal in Barneveld.
    Bron; telegraaf 14-4

    Op zich een opzienbarend bericht. Is dit het resultaat van Fitna en de uitspraken van Wilders of heeft men de Koran uitputtend bestudeerd?
    Angst is altijd een slechte raadgever in het openbare en parlementaire debat.
    Angst roept ook agressie op, dat zal iedere psycholoog kunnen beamen.

    De hamvraag die hier naar voren komt is in hoeverre de Islam zelf schuldig is aan dit beeld wat heerst bij een deel van onze bevolking?

  7. De angst bij een zeker deel van de christelijke kerjen is begrijpelijk omdat de leden een mentaliteit hebben die niet veel afwijkt van de moslimfundamentalisten. Zij weten hoe zij zelf zouden handelen en denken dat anderen dat ook zullen doen. Daarmee is niet ontkend dat een deel van de moslims fundamentalistische en zelfs gevaarlijke ideeën aanhangt maar die mogen niet tot maatstaf worden gemaakt.

  8. De oorlogen en kruistochten gevoerd in naam van het Christendom hebben miljoenen slachtoffers geëist en dat mogen wij vooral niet vergeten.

    Toch schijnen Reformatie en Verlichting het letterlijk nemen van de Bijbel minder gebruikelijk te maken.
    Het Nieuwe Testament is een boodschap van Geloof, Hoop en Liefde.
    De Koran wordt door vele moslims nog letterlijk genomen (al of niet via de imam) en dat kan de bron zijn van religieus geinspireerd geweld.

    In Nederland zijn naar schatting tussen de 20.000 en 30.000 mensen mogelijk te beinvloeden door de ideeën van het salafisme, een radicale en ultra-rechtse stroming in de Islam. Er zijn ongeveer 2500 potentiële activisten die het gebruik van geweld niet bij voorbaat uitsluiten.
    Ze verspreiden een anti-westerse boodschap, zijn tegen integratie, democratie en scheiding van kerk en staat.
    Ze prediken de zuivere Islam uit de tijd van Mohammed.
    Deze stroming staat overigens in de belangstelling van de AIVD.

    Het idee van de vreedzame poldermoslim die in volkomen harmonie kan leven met andere religie’s is aantrekkelijk en dat moet het doel zijn van de dialoog die gaande is.
    Tegelijkertijd zitten we toch met het probleem op welke manier die gevaarlijke stromingen binnen de perken van de Nederlandse wetgeving gehouden kunnen worden.

    Wij moeten vrezen dat een ‘goed gesprek’ niet voldoende zal zijn…

  9. Een goed gesprek met de één, een straffere aanpak van de ander. Natuurlijk moeten we letten op groepen die aan de fundamente van de samenleving knagen. Dat is in het verleden wel een ste weinig gebeurd maar dat geldt niet uitsluitend voor moslimextremisten. Het optreden van wat men de “onderwereld” pleegt te noemen, is niet minder noodzakelijk. Een probleem daarbij is wel dat de overheid vaak de neiging heeft veel teveel te letten op één bepaalde groep. Zow erd in de jaren dertig van de vorige eeuw vrijwel uitsluitend gekeken naar communisten en niet naar nazi’s en fascisten. Na WO II verviel men opnieuw in die fout.
    Het Christendom mag dan een leer van liefde zijn, de gelovigen gedragen zich daar zelden naar. Dat is nog erger dus. Als je wel weet hoe het moet maar je doet iets anders, dan ben je pas echt een ramp.

  10. Ik denk dat we het in principe wel eens zijn over een aantal punten.

    We zullen moeten leren leven met de Islam in Nederland. 1 miljoen moslims zullen hier een blijvend onderdeel vormen van onze samenleving.
    Dat neemt echter niet weg dat men in de jaren 70 – toen de moslim-immigratie pas goed op gang kwam – de gevolgen hiervan op de langere termijn schromelijk heeft onderschat.
    Te meer daar er niet een economische noodzaak was voor deze volksverhuizing.
    Er heerste toen een werkloosheid in ons land van zo’n 500.000 werkzoekenden.
    Maar gedane zaken nemen geen keer…

  11. Dat laatste is zeker tenzij iemand meent zeer drastische maatregelen te moeten nemen maar die keren zich meestal uiteindelijk tegen degene die de maatregelen neemt. Persoonlijk zie ik de problemen ook wel in zoverre dat ik begrijp dat sommige sociale verbanden zijn verscheurd, onder meer doordat bepaalde woonwijken op bovenmatige wijze zijn geconfronteerd met de invasie van mensen met een andere cultuur. Veelal was daar sprake van juist erg veel samenhang en die werd door die invasie en door een aantal andere ontwikkelingen (jongeren trokken veelal weg) opgeheven. Tegelijkertijd neemt de “angst voor de Islam” bij mij niet zo’n grote plaats in omdat ik meen dat je tegen terroristische of daaraan grenzende groeperingen sowieso maatregelen moet nemen en daarvoor hebben we onze instanties. Die moeten dan overigens wel hun werk goed (kunnen) doen. Dat er uit het buitenland groeperingen opereren, is voor mij een waarheid als een koe. De bestrijding van binnen- en buitenlandse dreigingen mag echter niet leiden tot het opgeven van de fundamenten van onze samenleving die te omschrijven zijn als “vrijheid in verantwoordelijkheid” Daaronder valt ook het respect voor de ander (moslim of niet).


Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: