Fitna, de musical

kerze.jpg 

Dezer dagen vond ik een foutief bericht in de krant. Er stond “Rustige nacht na fitna”. Volgens mij moest het zijn: “Fit na rustige nacht”.

Hoe dan ook, ik heb mij voorgenomen voor het einde van het jaar in het Circustheater in Scheveningen op de planken te brengen: “Fitna, de musical” met in de hoofdrol Geert Wilders als aan lager wal geraakte en mislukte regisseur, omgeven door schandalen vanwege plagiaat. Gefrustreerd daardoor zoekt hij zijn heil in de politiek onder het pseudoniem “Loksnor” en optredend als heldentenor. Ik zelf zal de rol van zijn ietwat Ciske de Ratachtige zoon spelen. 

Tot sterkte,

Kaj Elhorst

Http://politiek.wordpress.com

Service

www.kruipruimte.web-log.nl/kruipruimte/nachtkaars/index.html  

The URI to TrackBack this entry is: https://politiek.wordpress.com/2008/03/30/fitna-de-musical/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Geef een reactie

