Vraag: Wie of wat was ratatosker oorspronkelijk? Voor degene die het eerste komt met het juiste antwoord loof ik een prijs uit van 1 euro (wat veel is voor één woord in de journalistiek).

viking_head_on_white_felt.jpg

 http;//politiek.wordpress.com

Service

www.preferences.wordpress.com

Published in: on 7 juli 2007 at 10:00  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://politiek.wordpress.com/2007/07/07/vraag-wie-of-wat-was-ratatosker-oorspronkelijk-voor-degene-die-het-eerste-komt-met-het-juiste-antwoord-loof-ik-een-prijs-uit-van-1-euro-wat-veel-is-voor-een-woord-in-de-journalistiek/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 reactiesPlaats een reactie

  1. Wel, dit voelt als een uitdaging aangezien je mijn site noemt onder Service.. Maar kennis die niet in mijn hoofd zit, en waarbij Google weigert hem a la minute aan te vullen…neigt naar een verzinsel. Toch doe ik de gok om te zeggen: een ratatosker is een eekhoorn. Tegenwoordig meer bekend uit bossen en/of de boeken van Toon Tellegen. En dat is ook wat waard..

    Groet,
    Marlous

  2. Om misverstanden te voorkomen: de prijs is inmiddels toegekend.


Geef een reactie

