“Zeg ken jij de Zevensprong?`Nou wij wel want www.politiek.wordpress.com is doorgedrongen tot de zeven snelst groeiende weblogs van wordpress.com Ik bedank natuurlijk mijn lezers, lezeressen en iedereen die reacties heeft gegeven. Namens hen betuig ik bovendien mijn dank aan alle politici die zich zodanig grappig gedragen en gedragen hebben dat ik er iets over kon en kan zeggen (voor de bijzonder oplettenden onder ons zal de betekenis van onderstaande illustratie onmiddellijk duidelijk zijn)

koning021.jpg

 Http://politiek.wordpress.com

The URI to TrackBack this entry is: https://politiek.wordpress.com/2007/05/03/zeg-ken-jij-de-zevensprongnou-wij-wel-want-wwwpolitiekwordpresscom-is-doorgedrongen-tot-de-zeven-snelst-groeiende-weblogs-van-wordpresscom-ik-bedank-natuurlijk-mijn-lezers-lezeressen-en-ieder/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Geef een reactie

