The show

hechizo_flamenco_farbe.jpg

Gisteren was ik met een aantal anderen van de schrijvende pers en tekstschrijverij op uitnodiging van de gemeente Hilversum op bezoek in het Mediapark. Dat doet de gemeente wel vaker voor mensen die van bijzondere betekenis zijn geweest. Daartoe behoor ik door mijn werk voor de gemeentelijke website.

Mediapark en de Avrostudio aan de ’s Gravelandseweg waren de plaatsen van ontvangst. Dat is niet zo gek want de gemeente wil zich vooral als mediacentrum presenteren. Wij kregen zelf ook de kans om te presenteren. Ja zeker, een echte show, compleet met danseressen, band en lichteffecten  Nu houd ik niet van borstklopperij maar ik kwam uit de bus als een natuurtalent. Aan één kant wist ik dat wel omdat ik wel eens eeen groepsdiscussie leid. Aan de andere kant heb ik me altijd bewust afzijdig gehouden van het klaterwereldje van Hilversum. Misschien had ik dat beter niet kunnen doen. Dan had ik nu de zaterdagavond pokerend met John de Mol doorgebracht.

Hoe dan ook, ik kon me heel goed vinden op het podium, achter de coulissen en in de directe omgeving van de danseresjes. Jammer dat ik niet mee mocht de kleedkamer in. Maar ja, zestien van die meiden tegelijk, dat was misschien wel wat erg veel van het goede geweest. Er was trouwens gelegenheid genoeg want na de shows volgde een frivole avond. Een soort Gouden Kooi zonder publiek.

Iik vind het een uitstekend initiatief van de gemeente. Niet alleen vanwege de borrels en hapjes maar vooral door het educatieve element. Ieder van ons werd op deze manier in de gelegenheid gesteld min of meer onverwachte talenten te ontplooien of…een jongens- of meisjesdroom te verwezenlijken. En dan…wie weet wat eruit voortkomt. Zoiets zouden ook andere gemeenten meer moeten doen.

Tot sterkte,

Kaj Elhorst

Http://politiek.wordpress.com

Service

www.showtvnet.com

The URI to TrackBack this entry is: https://politiek.wordpress.com/2007/02/18/the-show/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Geef een reactie

