Generaal Pardon (3)

Ik heb er niets van gemerkt. Ik bedoel dat het kabinet demissionair is. De luchtvervuiling blijft even groot, er is nog steeds herrie omdat straatvegers met electrische apparatuur werken in plaats van bezems en het schiet ook niet méér op, het weer is wat slechter geworden maar dat kan volgens mij zelfs Lovely Rita niet veroorzaken en dus…

Hè ja, laten we het nog eens over Lovely Rita hebben. Het Generaal Pardon. De kans dat het wezen naar huis wordt gestuurd, wordt bedreigd door de formatie. Wel heb ik ooit! Nu was er een linkse meerderheid in de Kamer en als het even tegenzit, zul je zien dat ze er geen gebruik van maken. Dat zou toch een reden zijn om er nooit meer in te geloven. Ik zeg tegen alle fracties die de motie Bos hebben gesteund: weg met dat mens, door de schoorsteen ermee, misschien kan Zalm het gebruiken als vloerbontje. Wat er met die formatie gebeurt, zal mij voorlopig eigenlijk gewoon een grote rookworst (dank je Jan!)  zijn. Niet voor niets heb ik rood gestemd, ik wil bloe…rood ZIEN!

Kom op zeg. Die formatie, dat komt allemaal wel goed hoor. Ooit komt er een kabinet met een goed programma en wel: nog voor februari. Eerst de beeldenstorm, dan herstel van de orde. Voorlopig redden we het nog wel even zonder kabinet.

Tot sterkte,

Kaj Elhorst

Http://politiek wordpress.com

Published in: on 5 december 2006 at 8:21  Geef een reactie  

The URI to TrackBack this entry is: https://politiek.wordpress.com/2006/12/05/generaal-pardon-3/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Geef een reactie

