Verkiezingstoorts (3)

Vanmorgen hoorde ik tot mijn grote schrik dat Britney Spears gaat scheiden. Ik was er helemaal van ondersteboven en dacht aan dat jonge, hippende ding dat met moeite de maat kon houden op het geroffel van de berg trommels achter haar. Met zó weinig ritmegevoel ligt een scheiding voor de hand.

Eerlijk gezegd wist ik niet dat het ding getrouwd was en ook dat was al een hele schok voor me. Haar man draagt een achternaam die ik even ben vergeten maar die me moet denken aan condooms: featherlite of zoiets. Dat zou heel verklaarbaar zijn want een andere combinatie met Britney kan ik me haast niet voorstellen. Ik vond haar altijd al zo featherlight.

Tot mijn nog grotere schrik hoorde ik dat Marianne Thieme van de Partij voor de Dieren is uitgeroepen tot de meest “spicy” politica van het jaar. Even later werd ze zelfs een “sexy babe” genoemd. Kijk, daar gaat het dus om in de politiek. Je moet gewoon een lekker ding zijn. Wat dat betreft kan die presentatrice van dat goedemorgen programma ook wel een gooi doen naar een kamerzetel. Hoewel, een beetje truttig is ze wel.

Misschien moet Wouter Bos dan ook maar hopen dat zijn foto op dezelfde manier wordt bewerkt als die van Femke Halsema. De chauffeur van Pim Fortuym heeft het vaderland een enorme dienst bewezen. Ik had het gevoel dat seks niet meer taboe was maar als je merkt hoeveel aandacht eraan besteed wordt…komen we er ooit overheen?

Tot sterkte.

Kaj Elhorst

Http://politiek.wordpress.com

Published in: on 13 november 2006 at 8:00  Geef een reactie  

The URI to TrackBack this entry is: https://politiek.wordpress.com/2006/11/13/verkiezingstoorts-3/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Geef een reactie

