Strop

De dood voor Saddam Hoessein! Is dat erg? Deze psychopaat heeft een zee aan moorden, martelingen, verkrachtingen en andere lekkernijen op zijn kerfstok. En dan hoor ik onze allerchristelijkste premier doodleuk zeggen dat de straf gepast is. Nou dat dacht ik niet.

Ik zou hem één oog uitsteken met een gloeiende staaf, kort roosteren, een halfuurtje aan het lichtnet hangen en de rekening van NUON laten betalen, laten verkrachten door een inheemse kattensoort, ingraven in de woestijn en een paar uur laten zitten zonder water en ja…vul maar in. Vervolgens zou ik hem oplsuiten in een kooi middenin Bagdad waar iedereen vuiligheid naar hem mag gooien en met stokken mag prikken. Heerlijk, dat geeft pas voldoening. Helemaal aan het einde van de maand zou ik hem villen en weer oplappen.

Is dat niet veel beter Jan Peter? Hoe zat dat ook weer met die waarden en normen? Volgens mij hebben we in Nederland de doodstraf niet alleen afgezworen maar ook afgewezen. Maar ja, de één is wat meer “gelijk” dan de ander, hè? Eerder liet meneer Balkenende dat al merken toen hij in Indonesie afstand nam van het homohuwelijk. Dat is ook al zo´n democratische verworvenheid waaraan Jan Peter alleen maar in zijn nachtmerries herinnerd wil worden. Wat een strop zo´n premier! 

Tot sterkte,

Kaj Elhorst

https://politiek.wordpress.com

Published in: on 6 november 2006 at 12:53  Geef een reactie  

The URI to TrackBack this entry is: https://politiek.wordpress.com/2006/11/06/strop/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Geef een reactie

