Verklaring

Zo nu en dan denken mensen dat ik een geheime bondgenoot ben van Osama bin Laden. Dat komt natuurlijk doordat ik steeds weer hamer op het totaal inadequate en ineffectieve optreden van det. westerse wereld.Vandaag hoorde ik weer eens iets dat mijn haren te berge deed rijzen. De tweede man van Al Quaida , Al Zawahiri, verklaarde dat aanslagen op westerlingen en Joden altijd goed zijn. Laat ik het hier eens en voor altijd duidelijk maken: dit soort Goebbelsiaanse teksten doet me kotsen. Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet waarom CNN ze uitzendt. Nieuws is het niet. Het maakt westerlingen ook niet meer alert op terrorisme. Hooguit is het een oproep aan radicaliserende moslimjongeren om tot actie te komen. In dat opzicht is CNN dus opgetreden als PR-kanaal voor Al Quaida.  Ik hoop er niet meer op terug te hoeven komen.Tot sterkteKaj ElhorstHttp://politiek.wordpress.com

Published in: on 11 september 2006 at 6:20  Geef een reactie  

The URI to TrackBack this entry is: https://politiek.wordpress.com/2006/09/11/verklaring/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Geef een reactie

