Liberaal

Sinds gisteravond weet ik het zeker: ik ben de laatste liberaal van Nederland. Mark Rutte als lijsttrekker van de VVD! Volgens mijn halfnaamgenoot en afvalputje van de PR, Kay van der Linden, is de partij liberaler dan verwacht.Waar haalt hij die kletskoek vandaan? Mark Rutte liberaal? Ik heb de man de afgelopen jaren nog nooit op een liberale uitspraak, laat staan actie, kunnen betrappen. Hij hoort tot dezelfde conservatieve gelei als Verdonk maar hij camoufleert het beter. Iemand die de Bijstand wil afschaffen voorzien van het predikaat "liberaal" is een gotspe.Ik moest eraan denken toen ik vanmorgen bij een bedrijf op bezoek was voor een advertorial. Ja zeker, ik ben wel onafhankelijk maar mijn hypotheek niet. In de spreekkamer stond het vol met vitrines met raceauto's, honkbalknuppels en -bekers en half-ontklede cheerleaders. Die laatsten waren gelukkig van plastic. Kijk, daar gaat het dezer dagen om: glitter en de eerste zijn. Als je zo'n positie bereikt, dan kun je alles roepen, zelfs dat je liberaal bent. Ik roep de echte liberalen van Nederland op om te stemmen op mijn partij, de "Liberaal". Stemmen kan via de reactieknop. Als we genoeg reacties hebben, laten we ons inschrijven. En ik zal uw lijsttrekker zijn! U aarzelt? Zo'n column? Zou u het wel proberen? Ik zou zeggen: toon die durf. Dat is ook liberaal.

Tot sterkte

Kaj Elhorst

Https://www.politiek.wordpress.com

Published in: on 1 juni 2006 at 9:16  Geef een reactie  

The URI to TrackBack this entry is: https://politiek.wordpress.com/2006/06/01/liberaal-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Geef een reactie

